HASZNÁLJA KI A SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉS ELŐNYEIT – és ne maradjon le az akcióról sem!

 Az ügyintézés folyamata:

  • Töltse ki az alábbi űrlapot!* Az igénylési adatlap kitöltése csupán néhány percet vesz igénybe. (Az űrlap kitöltésével semmilyen kötelezettséget nem vállal!)
  • Előzetes időpont egyeztetést követően, a megbeszélt időben – akár 24 órán belül – és az Ön által meghatározott helyszínen felkeresi Önt egy szakértő munkatársunk.

Az űrlap kitöltése során kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait az Európai Unió új Általános Adatvédelmi Rendelettel (GDPR) összhangban kezeljük.

A honlapon keresztül gyűjtött adatokat kizárólag a kért szolgáltatás teljesítéséhez használjuk fel. Az adatok kezelését minden esetben a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LIII. törvény, valamint az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (GDPR) előírásait maradéktalanul betartva végezzük. A részletes adatvédelmi nyilatkozat folyamatosan elérhető a honlap nyitóoldalán.

*Felhívjuk szíves figyelmét, hogy nem áll módunkban konkrét tájékoztatást nyújtani a megkötött lakástakarék szerződések adatairól. A már megnyitott lakástakarék számlával, kiutalással, a lakáscélú felhasználás igazolásával kapcsolatos – illetve a lakásszövetkezetek, társasházak, önkormányzatok lakástakarékkal kapcsolatos kérdéseire bármelyik ERSTE Bank fiókban személyesen választ kaphat.

Az ERSTE Lakástakarék számla nyitásához NEM KELL SORBA ÁLLNIA!

Kérdéseire telefonon, írásban, előzetes időpont egyeztetéssel akár személyesen, - a szükséges időt rászánva, az Ön által meghatározott helyen, és időpontban kaphat választ. Szakértő munkatársunk a lakástakarék teljes megtakarítási ideje alatt az Ön rendelkezésére áll. A közvetlen telefonos elérhetőségnek, a személyes tanácsadó megkülönböztetett figyelmének, és időpont egyeztetési lehetőségnek, a rugalmas, szakszerű és személyre szabott kiszolgálásnak köszönhető kényelmes - ebből adódóan hatékony az ügyintézés!