HASZNÁLJA KI AZ ONLINE IGÉNYLÉS ELŐNYEIT – mert ezzel most sokat spórolhat!

Küldje el az adatokat online – maximális adatbiztonság mellett, – majd írja alá a Lakáselőtakarékossági Szerződéskötési Ajánlatot az Ön által kiválasztott helyen, és időpontban! Így nem kell sorba állnia, és nem marad le az akcióról sem!

A lakástakarék online igénylési űrlap kitöltéséhez szükséges iratok:

  • Adóigazolvány
  • Személyi igazolvány
  • Lakcímkártya (ha van)

Az online igénylés folyamata:

  • Töltse ki az alábbi űrlapot! Az igénylési adatlap kitöltése csupán néhány percet vesz igénybe. (Az űrlap kitöltésével semmilyen kötelezettséget nem vállal! Az adatok alapján előkészített Lakáselőtakarékossági Szerződéskötési Ajánlat aláírásakor – a személyes adatok egyeztetését, és a teendők megbeszélését követően – is van lehetőség változtatásra…)
  • Előzetes időpont egyeztetést követően, a megbeszélt időben – akár 24 órán belül – és az Ön által meghatározott helyszínen.
  • A személyes adatok egyeztetését, és a teendők megbeszélését – az esetleges módosításokat, a hiányzó adatok pótlását – követően Ön aláírja a dokumentumokat! (Az aláíráskor nem kell semmit fizetnie. Az első havi betétet az aláírás hónapjának utolsó napjáig, de legkésőbb az ajánlat aláírását követő hónap 10. napjáig kell befizetni/utalni.)
  • Szakértő kollégánk az ERSTE Lakástakarék teljes megtakarítási ideje alatt az Ön rendelkezésére áll. A közvetlen telefonos elérhetőségnek, a személyes tanácsadó megkülönböztetett figyelmének, és időpont egyeztetési lehetőségnek, a rugalmas, szakszerű és személyre szabott kiszolgálásnak köszönhető kényelmes – ebből adódóan hatékony az ügyintézés!

Az űrlap kitöltése során kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait az Európai Unió új Általános Adatvédelmi Rendelettel (GDPR) összhangban kezeljük.

A honlapon keresztül gyűjtött adatokat kizárólag a kért szolgáltatás teljesítéséhez használjuk fel. Az adatok kezelését minden esetben a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LIII. törvény, valamint az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (GDPR) előírásait maradéktalanul betartva végezzük. A részletes adatvédelmi nyilatkozat folyamatosan elérhető a honlap nyitóoldalán.

 

Az Ön ügyintézője:

Herceg-Kis István
Vezető tanácsadó
E-mail: sxyherceg-kis.istvan@ltponline.hufgttz
Telefon: 06-30-3371749

Lehetővé tettük az ügyfelek számára, hogy az ő általuk meghatározott időben és helyen kapjanak válaszokat a lakás előtakarékosságot illető kérdésekben. Erre lehetőség van időpont egyeztetést követően személyesen is, így téve a konzultációt hatékonnyá és sikeressé.

Ugyanakkor lakástakarék szerződés megkötése esetén fontos tudni, hogy a munkatársaink a szerződés megkötését követően is az ügyfelek rendelkezésére állnak, így ha útközben merülnének fel kérdések, a lakástakarék kapcsán, a szakemberek korrekt, megbízható válaszokat adnak majd.

Az ügyintézés tehát minden esetben hatékony, gyors és szakszerű, s mindez a szakemberek magas fokú figyelmének, odaadásának és természetesen szakértelmének köszönhető.

A lakástakarék pénztári számla megkötéséhez számlanyitási díj akció is tartozik, így az ügyintézést még időben érdemes igényelni! Az adatok elküldése online történik, a szerződés aláírására pedig egy előre egyeztetett helyen és időpontban kerül sor.

Munkatársaink  a 1996.évi CXII. törvény változásainak megfelelően rendelkeznek:  a szükséges hatósági MNB/PSZÁF (Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete) engedéllyel, pénzügyi szolgáltatásközvetítői hatósági vizsgával, felelősség biztosítással, a megfelelő banki termékvizsgával, több éves szakmai tapasztalattal,  és kiterjedt banki partnerkapcsolati háttérrel.

Munkájukat az ügyfelekkel szembeni tisztességes magatartás elveit magába foglaló banki Magatartási Kódex betartásával végzik.